lördag 19 december 2009

Hemgång

Imorgon åker jag hem. Den första terminen här i London har varit riktigt grym, och det ska bli kul att komma tillbaka nästa år. Idag har jag presenterat min poster och min websida för resten av klassen, och det gick ganska bra tror jag. Postern är väl sådär, men faktum är att ett väldigt stort skäl till att jag är här är för att jag vill lära mig mer om design, layout, typografi och annat skoj. Så man måste ju börja nånstans.

Websidan är jag rätt nöjd med, och jag har lärt mig jättemycket även där, och har använt lite roliga tekniker för att piffa upp sidan lite. Fick beröm av läraren i alla fall, och det värmer ju. Lite nervöst att prata inför alla, två ggr på samma dag dessutom, men det gick hyfsat, och nu är det över! Nu ska jag plocka i ordning i lägenheten lite, och sen åka imorgon eftermiddag.

Ses i sverige!

1 kommentar:

Orchid sa...

Kul att det känns bra med presentationerna och att du är nöjd! Skulle vara kul att se hur det blev! Ha det så skönt här hemma i Sverige! Vi ses väl inte, men en pratstund kan vi ju ha!
Kram på dig!